Връщане на стоки и рекламации
В онлайн магазин SkateZoo, всеки клиент закупил даден продукт има право до 30 дни след получаването му да го върне обратно, като спази следните изисквания:
1. Върнатият продукт не трябва да е използван и да е в добър търговски вид (вида в който е получен от клиента с всички придружаващи неща в пратката). Клиентът има право да го върне в срок не по-дълъг от 30 дни за негова сметка, считано от датата на получаването му, като задължително той трябва да е с придружаващата го касова бележка, която е издадена от фирма "СПОРТ 360" ЕООД. Изплащането на сумата става след като се установи, че продукта отговаря на посочените условия и е предоставен с опция „Преглед“ и "Наложен платеж" за сумата, която е заплатена ( ако е заплатена в брой).
2. При рекламация клиента връща продукта за негова сметка с наложен платеж и задължително с опция "Преглед". Ако установим, че проблема с продукта не е предизвикан от клиента, транспортните разходи ще му бъдат възстановени и продукта ще бъде заменен. Ако продукта е нов и има деформации или забележки по него, трябва да бъде сигнализирано преди да влезе в експлоатация за да има възможност да се замени или възстанови съответната сума.
3. Ако клиентът е извършил първоначалното плащане на продукта по банков път, сумата ще му бъде възстановена на посочена от него банкова сметка, след като се уверим, че продуктът отговаря на условията за връщане. Необходимо е клиентът да ни предостави данни ( банкова сметка и имена ).
4. Клиентът заплаща всички разходи, свързани с връщането на продукта (ако не е наша грешка) до адрес:
Гр. Русе, Еконт офис „Кръговото“
Фирма - Спорт 360 ЕООД
Телефонен номер - 0895055733
Гр. Русе, Спиди офис „Опера“
Фирма - Спорт 360 ЕООД
Телефонен номер - 0895055733
Алтернативно решаване на потребителски спорове
Орган за алтернативно решаване на потребителски спорове (орган за АРС) е всеки орган, независимо от неговото наименование, който е установен, осъществява постоянно дейност по алтернативно решаване на потребителски спорове и е включен в списъка по чл. 181п ЗЗП. Органите, признати за органи за АРС на територията на Република България, се одобряват със заповед на министъра на икономиката. АРС, в чийто обхват на дейност попадаме ние, е Комисията за защита на потребителите, гр. София 1000, пл. Славейков № 4А, тел. 02/ 9330 517.
Спорове могат да се разрешават и чрез Европейската онлайн платформа за решаване на спорове (ОРС)
Гаранционни Условия
С настоящата гаранция „СПОРТ 360“ ЕООД предоставя гаранционен срок до 6 месеца срещу производствени дефекти /от датата на покупка/ за закупените от онлайн магазин „SkateZoo“ тротинетки съгласно гаранционните условия на производителя.
Гаранцията, предоставяна от „СПОРТ 360“ ЕООД е валидна само и единствено при условие, че всички ремонтни дейности през периода на гаранцията се извършват в сервиза на магазин „SkateZoo“ гр. Русе, ул.”Люляк”11.
При констатирани несъответствия потребителят е длъжен да върне тротинетката в търговския обект от който е закупена заедно с гаранционната карта и документа за покупка (фактура, касова бележка )Гаранционната карта трябва да бъде надлежно попълнена с всички необходими данни.
Гаранцията не покрива:
- Пукване, сцепване, окривяване и драскотини по отделните компоненти или на цялата тротинетка в следствие на установено ползване на продукта.
- Модификации, които са извършени несъобразно техническите параметри на продукта и не са част от оригиналните съставни елементи.
- Гаранцията не покрива консумативи, като шкурка, ръкохватки и лагери.
- Дефекти, неизправности или повреди, които произлизат от небрежност, неправилна поддръжка, инциденти, катастрофи, злоупотреба, боядисване както и натоварване над допустимото максималното тегло на райдъра.
- Дефекти, неизправности или повреди, които са възникнали при състезания, екстремно каране, скачане на рампи, акробатични изпълнения и други рискови условия за ползване
- Дефекти или неизправности възникнали при природни бедствия
- Кражба на продукта
Гаранцията НЕ СЕ ПРИЗНАВА в следните случаи:
- Липса на необходимите документи – гаранционна карта и документ за покупка (фактура, касова бележка или касова бележка от куриер, в случай на плащане с наложен платеж)
- Неправилно или непопълнена гаранционна карта
Как да изискаме рекламация?
Предоставяне на:
- Две имена
- Адрес
- Телефон
- Документ за покупка (фактура, касова бележка, стокова разписка )- Точна информация за проблема
При рекламация клиентът е длъжен да върне продукта в склада на онлайн магазин „SkateZoo“ за негова сметка, като го изпрати до офис на ЕКОНТ- Кръговото гр. Русе, с или без наложен платеж ( това се конкретизира с клиента по телефона ).
При връщане на продукт, сумата се възстановява с наложен платеж или по банков път след спазване на условията. За целта е необходимо клиентът да предостави банкова сметка с име на титуляра. Тя трябва да бъде изпратена на имейл адрес info@skatezoo.bg
Потребителят не може да претендира възстановяване на заплатената сума или отбив от цената на друга по-скъпа стока, когато „Спорт 360“ ЕООД приеме да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на три месеца от предявяване на рекламацията.
Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за връщане на сумата за закупената стока или нейната замяна, след като е удовлетворил три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока в рамките на срока на гаранцията и е налице следваща поява на проблем или несъответствие на стоката.
Извършения ремонт на стоката се отразява в гаранционната карта. Ремонтираната тротинетка се предава на потребителя и качеството на извършения ремонт се демонстрира пред потребителя (ако това е възможно).
Информация за правата на потребителите, произтичащи от законовата гаранция по чл. 112-115 от ЗЗП.
Чл. 112.
-
При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.
-
Смята се, че даден начин за обезщетяване на потребителя е непропорционален, ако неговото използване налага разходи на продавача, които в сравнение с другия начин на обезщетяване са неразумни, като се вземат предвид: 1. стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие; 2. значимостта на несъответствието;
-
възможността да се предложи на потребителя друг начин на обезщетяване, който не е свързан със значителни неудобства за него.
Чл. 113.
-
Когато потребителската стока не съответства на договора за продажба, продавачът е длъжен да я приведе в съответствие с договора за продажба.
-
Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.
-
След изтичането на срока по ал. 2 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.
-
Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.
-
Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.
Чл. 114.
-
При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности:
-
разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;
-
намаляване на цената.
-
Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.
-
Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови заплатената от потребителя сума, когато след като е удовлетворил три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока, в рамките на срока на гаранцията по чл. 115, е налице следваща поява на несъответствие на стоката с договора за продажба.
-
Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.
-
Чл. 115.
-
Потребителят може да упражни правото си по този раздел в срок до две години, считано от доставянето на потребителската стока.
-
Срокът по ал. 1 спира да тече през времето, необходимо за поправката или замяната на потребителската стока или за постигане на споразумение между продавача и потребителя за решаване на спора.
-
Упражняването на правото на потребителя по ал. 1 не е обвързано с никакъв друг срок за предявяване на иск, различен от срока по ал. 1.